Followers

Tuesday, August 11, 2009

ralat

dah dua bulan aku try nak upgrade sim card digi aku. dari unlimited rates (tuk access internet sahaja) ke D50 package tuk wat panggilan sekali. bermacam alasan yang dikuarkan... sistem down la, bill unlimited rates da kuar so x ley nak upgrade la, bla bla la...

satu tahap, aku da buhsan mendengar segala ayat-ayat propa dari digi center ni. ni baru aku nak upgrade. blum lg nak guna tp customer services yg dorang provide... Masyaallah...

aku x tau la, naper aku still bertahan guna digi unlimited rates tuk access internet (digi unlimited rates ni kira mcm broadband gak la... cuma digi ni capaian dia cuma GPRS je....). maybe sebab kadar bayaran yang murah... (rm66 permonth). ataupun kelajuannya yang mencapai tahap gaban or flashman.

takat ni, kawan-kawan mahupun saudara mara aku yang aku rakemenkan digi unlimited rates ni, belum pernah bersungut... bersungut blakang, x pastila aku.

so, aku harap-harap sangat, lepas 17hb ni, dapat la aku menggunakan full packages digi ni. then blh la aku bersiaran dimana saje ngn "whitey" aku yang comel ni :-)

aku rasa, x berbaloi aku nak tukaq sim card digi kat "whitey" aku. tapi aku cuma bole access internet without buat panggilan... cam x best jer.

x per la... sabo tu separuh dari iman...

0 comments: