Followers

Thursday, October 22, 2009

terlalu lama

terlalu lama sungguh aku x berblogging. semenjak dua menjak ni mood blogging aku x der. byk invitation tuk blog event, aku ignore jer. maaf erkkk! (sekarang kemaruks facebook. he he he)

alhamdulillah. syukur. aku dapat balik momentum diri aku yang hilang dulu. bukan mudah nak membina, memupuk dan menjadikannya seperti dahulu kala. Insyaallah, aku x kan sia-siakannya. sekarang ni aku tgh blaja membiasakan dan mendisiplinkan diri aku dengan environment yg baru. :-)

dalam kesibukan aku bekerja, sedar x sedar da tamat rupanya kontrak aku ngan BERNAMA TV. sekarang ni aku tgh tunggu confirmation letter dari HR BERNAMA TV as a permanent worker dan dalam waktu yang sama aku menunggu offer job yang lebih masyuk dari sebuah private kolej. either one yang datang dulu, itu aku cekup. aku x nak mengharap dan menanti macam dulu lg.

insyaallah selepas ni aku try tuk update sekerap mungkin. tq atas korang punya support. keep in touch ya my followers. klu terserempak kat facebook add je. he he he (mojacko_ms@hotmail.com)

0 comments: