Followers

Tuesday, June 1, 2010

'kopek' Dia Besar

sebelum meneruskan pembacaan, aku nak memberi amaran dahulu bahawa, entry kali ini bersifat kelucahan melampau dan untuk 18 tahun keatas sahaja. selepas ini kalau ada berlaku kejadian yang tidak diingini, aku selaku pemilik blog tidak akan bertanggungjawab.

sebelum lunch hour dalam pukul 12pm tak kurang dan juga tak lebih, masuklah satu pelajar ni dengan member dia ke library. mula-mula aku perasan rambut dia jer. wallah... sungguh afro. kalau tebuan lalu mesti tebuan tu ingat itu sarang dia. lepas tu aku pandang ke bawah.... mak aaiiikkkks... besor giler. ha ha ha. aku dah start gelak. dua telapak tangan aku ni tak mampu nak menampung "tut" dia sebelah jer. mau tambah sepasang tangan lagi. seriously, size dia sebesar limau bali yang yang dibaja najis babi tu.tu baru sebelah. cuba korang bayangkan kalau dua belah. ha ha ha. memang paling besar dalam sejarah yang pernah aku tengok.

aku tak terfikir macam mana dia mampu membawanya kehulu kehilir. aku rasa kalau suaminya kena hempap dengan dia, mesti terus pengsan tak bernafas. aku cerita kat fizah. fizah pun da start gelak-gelak. lepas tu nak tambah best lagi, ada satu kakak dari marketing department masuk library ni. biasalah tumpang toilet dan pantry. berselisih dengan minah kopek besar ni, punyalah terbeliak mata beliau sampai tersenyum tergelak-gelak. aku pun cakap kat fizah, "tengok kakak tu, gelak-gelak gak..." lepas tu tau tak kakak tu jawab apa?... "oh, akak tengok rambut dia tu. kelakar..." ciiitt akak. coverline yer... macam saya tak nampak mata akak pergi mana. ha ha ha.

cerita ni tak habis kat library jer. masa aku turun nak pergi lunch, singgah sekejap mengumpat kat receptionist counter. dan dan tu pulak minah kopek besar tu ada. jadi isu panas ngn betty plak kat kaunter. tak pasal-pasal abg wan pun terlibat sama. ha ha ha. yang si betty punyalah sengal menilik dada dia dan berkata... "ohhh, kita punya comel n cute"

untuk maklumat anda, pelajar tersebut merupakan warga afrika... memang patutla kan :-)

6 comments:

Ed Zahid said...

dkt campus sy belajar dulu mmg byk pelajar foreigner ni..terutama afrika ni.. dan memang diorg(gurl) punye ats bwh tu saiz xxl walapun badan kurus je @_@

Zoo Melaka Edisi Ulang Tayang

SyuQ said...

mmg da biasa tgk xxl punya kat sini. tp yg ini size dia luar biasa sungguh.

Sky b4 Pinky said...

ahaha..syuq suke r tu..cuci mata.. ahaks

SyuQ said...

mesti aarrr. mata trus jd cerah. ha ha ha

hanny said...

wahhh.. mata tu..hehehehehe..sian lak kat gurl tuh..

SyuQ said...

biasa... mata lelaki. gurl tu bangga ngn aset dia k. he he he