Followers

Sunday, November 22, 2009

tempat baru, environment baru, kerja baru; serba serbi baru

title entry aku paling panjang skali takat ni. he he he. bermula esok hari, bermula satu episod baru dalam hidup aku... apa bendanya? kawen ke? tidaaakkkk

aku akan berhijrah kecompany baru. bedebar-debar gak rasanya. bagaimanakah environment tempat kerja baru ni? aku boleh catch up ke? camner ngn collegeus? top management?

kat tempat lama dulu, aku memang x der masalah langsung. tapi tetiba tergatai nak tukaq kerja lain (peluang datang hanya sekali). so, memikirkan peluang yang datang tak mungkin datang lagi, maka aku mengambil kesempatan ini.

selama di BERNAMA TV, aku pegi kerja ngn jeans n t shirt jer. lps ni da x bley lagi. kena pakai smart2. sesuai ngn position aku sekarang. ceee wahhh...

dan aku harap, everything semua smooth kat tempat baru ni... mudah2an hendaknya. aminnn.

insyaallah, kalau x der aral, aku akan berpindah ke kerinchi. dekat sket kat tempat keje yang baru ni. lagipun, sewanya lebih murah dan berbaloi dari tempat yang lama...

2 comments: