Followers

Tuesday, February 14, 2012

Selamat Tahun Lama

Assalamualaikum semua. Sedar tak sedar hampir dua bulan kita di tahun 2012. Dua bulan juga aku tak berupdate blog. Bukannya sibuk mana pun. Tapi setiap kali nak buat entry, masa tu lah macam-macam hal terjadi. Banyak entry aku yang tertangguh dan kebanyakkan pula dah lapuk dan basi. Bila dah lama sangat terperam, malas pula nak update.

Sedar tak sedar dah setahun aku kat MM2H. Macam-macam juga yang terjadi dan bakal terjadi. Yang penting, hidup kita kena teruskan. Insyaallah, Allah akan bersama dengan kita. dari PWTC aku berpindah ke Putrajaya. Kerana sayangkan rumah lama di Kerinchi, aku gigihkan diri berulang alik Kerinchi ke Putrajaya. Bukannya mudah pada mulanya. Tapi bak kata peribahasa; alah bisa tegal biasa. Lama kelamaan aku dah semakin terbiasa dengan situasi ini. bukannya aku seorang yang berulang alik; Kuala Lumpur-Putrajaya. Ramai lagi. Dan kami pun semakin mengenali...

Cukuplah dahulu setakat ini. Insyaallah, ada rezeki kita bersua lagi...

0 comments: