Followers

Friday, September 27, 2013

Meal Shakes

Dulu rasa macam nak muntah minum meal shakes. tapi lama-lama rasa macam ketagih plak. rasanya smooth macam rasa aiskrim vanilla yang cair tu. hehehe. 


gegeh gak aku ambik meal shakes ni sebab aku ni jenis manusia yang tak suka makan makanan berkhasiat dan seimbang. kadang-kadang makan meggi je uolls. bujang katanya. tapi dengan meal shakes. aku mendapat fully khasiat dan kebaikan untuk kehidupan seharian aku. antara kandungan meal shakes; kalsium, sodium, vitamin C, vitamin E, Niacin, Iron, Zinc, Vitamin B6, Thiamin, Vitamin A, Folic Acid, Iodine dan macam-macam lagi yang kebanyakkan kandungan nutrien yang aku sebutkan tu hanya boleh diperolehi dari sesetangah sayuran sahaja. dan sesetengah sayuran tu pula, untuk mengekalkan khasiatnya ada diantaranya tidak boleh direbus atau dimasak. jadi dengan meal shakes ni korang goncang saje dan minum dan dapat semua khasiat dan keperluan nutrien penting untuk tubuh badan kita



ehhhh, meal shakes untuk budak la. tidak uollss! selagi kita hidup, selagi kita guna tulang empant kerat ni untuk melakukan rutin harian, selagi itulah segala nutrien dan vitamin yang aku sebutkan tu diperlukan oleh tubuh badan kita. kalau tidak macam mana nak sihat dan bertenaga?

jom meal shakes!

Syuqri Fantasi
019 233 7347 sms/whatsapp

0 comments: