Followers

Tuesday, August 4, 2009

Alhamdulillah...

Alhamdulillah... syukur sangat2. segalanya dapat aku atasi dengan tenang dan senang. aku sendiri tak percaya ini la rupa keputusan yang aku wat... ikut hati n ikut rasa aku... Subhanallah! Hanya Allah saje yg tau apa yg bakal aku lakukan dan aku harapkan kelancaran ini akan berterusan sampai bila-bila...

sedey? kecewa? ralat? ya... hatiku memang teramat sedey, kecewa n ralat... tp nak wat camner. benda da berlaku. n aku kena terima ngn hati yg redha n tabah. setiap manusia, pasti ada berbuat kesilapan... begitu juga orang disana. dan aku berharap kesilapan sebegini tidak akan berulang lagi. Dan aku juga sentiasa mendoakan orang disana, sabar n tabah. ini semua ujian dari Allah pada hamba-hambanya. bukan semua hamba-hambanya dapat ujian istimewa dari Nya. Insyaallah setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya. dan keputusan aku ini pasti ada hikmanya juga.

masalah tak abis lagi... pertukaran shift n pemergian seorang staff merangkap member aku yg paling aku sayangi dari pentadbiran Synergy ke pentadbiran BERNAMA amat2 mendukacitakan hati aku. aku da fight abis-abisan ngn management atas mempertahankan kedudukannya di AV store. kami berempat da macam adik beradik. susah senang diharungi bersama. walaupun dia masih di bawah seliaan aku, aku yakin hubungan kami berempat takkan semesra macam dulu... aku harap diskrimanasi diantara Synergy ngn BERNAMA tidak akan berlaku di AV Store ini. kita hamba Allah hanya mampu merancang, dan aku merancang yang terbaik untuk semua pihak.

dan ada beberapa lagi perkara yang aku x mampu nak selesaikannya lagi... Insyallah aku yakin, mesti ada petunjuk n sinar wat masalahku ini. yang pasti, hidup kena diteruskan.

dan Insyaallah... aku juga akan berblogging seperti biasa semula... itu pon kalau ada orang yang masih sudi membaca coretanku yang tak seberapa... dan aku harap selepas ni, kehidupan aku akan kembali normal...

AMIN

1 comments:

Kaki Renang said...

AlhamDulliah...
Suka Tenguk Corat Coret Appy Lar...
Bleh Syer Dgn Kaki Renang Ker..REsipi Yg Bleh Jadi Corat Coret Segagah Mcm Bangunan KLCC Tu...
Tolong Lar Ajar Saya Pada Budak Yg Baru Merangkak Nie.. ehehehehehhehe..
TQ SO MUCH And Miss U Always....
Wsalam