Followers

Tuesday, May 25, 2010

Perpisahan


Ku mengerti perpisahan ini
Bukan kerana kau membenci
Tapi kasih yang pernah kuberi
Tiada lagi bersama

Seringkala aku terlihatkan mu
Impian nan indah
Bersulam bahagia

Ku harungi hari demi hari
Bersama wajah tak mungkin akan kembali

Tapi hati masih tak terima

Ditinggalkan sengsara


Keraguan ini bukanlah padamu
Perasaan hati masih rindu
Kekalutan ini hanyalah untukku
Tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilangan
Kehilanganmu

Kasih tercari-cari

Keraguan ini bukanlah padamu
Masih tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilanganmu

7 comments:

atty's said...

besh lagu nie .

Lya Colours said...

aizat dah kurus hah
aku x kurus2 lagi
huhu

SyuQ said...

kak atty:
series... lagu ni best sgt. lg best aizat yg nyanyi

lya colors:
skunk ni tanamkan azam tuk kurus
chaiyok
he he e

afzainizam said...

۞۞۞۞۞۞۞
” Salam dihulur salam sejahtera,
Pemanis kata pembuka bicara;
Dari Blog kami bercerita,
Untuk tatapan sahabat semua”
۞۞۞۞۞۞۞

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam lama betul tak ziarah cozz ade buzzy sikit lah maaf ye lambat sampai blog kamu ye…

aku memang minat lagu niiii.... ade peristiwa nya lah

Cik Wanie said...

ish x blh dgr lagu nie,
kalau dgr lagu nie,
comfirm....
huk huk huk...

apapun aizat bawak lagu nie mmg terbaik

i likeeee

SyuQ said...

afzainizam:
sesama ada peristiwa ngn lagu ni...

singgah2 la slalu kat sini

SyuQ said...

cik wanie:
yup... aizat best giler bawak lagu ni. kerana aizat gak, sy tersuka lagu ni...