Followers

Monday, November 22, 2010

Kemana Aku Menghilang...

Salam semua... Apa khabar? Merindui Aku? Hehehe. Aku rasa lebih sebulan aku tidak bersiaran diblog sendiri. Nak kata sibuk, tak juga. Saje je buat-buat sibuk. Hehehe.

Rupanya dalam sebulan aku tak post entry terbaru, ada juga yang sudi menjengah blog aku yang terseberapa ini. Sehari adalah juga 5-10 orang yang membacanya. Terima kasih kerana sudi menjengah ke Corat Coret. Okaylah juga dari tiada kan.

Kebelakangan ini, aku tersangat malas untuk mengupdate. Bukan tak der cerita menarik. Tapi tahap kemalasan aku menulis panjang-panjang tersangatlah melampau. Tapi Facebook hari-hari mesti update.

Aku tahu. Ramai yang tak senang hati dengan cerita aku yang lepas. Pasal perempuan berlagak diva. Terima kasih atas respon anda semua. Cerita itu memang benar-benar terjadi. Dan bukan aku tak nak menolong dia. Tapi aku rasa manusia sebegitu wajar menerima pengajaran... Lagipun ada lagi manusia yang perlu aku tolong iaitu Ayahku sendiri. Disini, secara terbuka aku ingin memohon maaf kepada yang terguris rasa. Selepas ini aku akan berhati-hati dalam penulisan aku...

0 comments: