Followers

Monday, December 1, 2014

Vitamin E, Istimewa Untuk Lelaki

Masa dapat mesej shaklee; vitamin e promo... hati dup dap dup dap. Ehh, ye ke? Betul ke?

Ni lah vitamin yang lelaki langsung tak ambik kesah TETAPI kelebihannya? Waaauuu?

Jangan percaya cerita saya. Karut marut saya. Segala provokasi saya TAPI anda pi farmasi cari vitamin e paling murah dan amalkannya dalam masa 30 hari. Lepas cukup tempoh 30 hari, sila masuk bilik air di rumah anda (anda tau apa yg anda perlu buat. Hahaha) dan anda boleh uji sendiri. BOHONG ke tidak apa yang saya coretkan ni...

Segala healing crisis kesan sampingan anda tanggung sendiri sebab anda beli vitamin e yang murah dan beli sendiri di farmasi.

Jika anda beli vitamin e shaklee, dengan saya. Kita akan sama-sama harungi segala prosess untuk anda capai impian anda. Selamat mencuba

1 comments:

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

Lelaki-lelaki memang WAJIB amalkan vita e ni hasilnya memang ohsemmm