Followers

Tuesday, August 11, 2009

Baru

hari baru, minggu baru, azam baru... apa lagik yang baru erk...? kasut baru? he he he... macam-macam yang terjadi kebelakangan ini. kalau aku tak cukup kuat, anything can happen... dimana kekuatan tu datang? Alhamdulillah, semuanya dari dalam diri aku sendiri. pengalaman banyak mengajar erti kedewasaan n juga Allah yang menjadi sandaran ceee waaahhh! :-) juga my Ayah, Emak n Adik. hurmm... tak lupa juga kawan-kawan YANG MEMAHAMI dan abang-abang dan kakak-kakakku yang lain... Thank you so much n Luv u all (korang baca ke blog aku? he he he...)

minggu ni aku rasa minggu yang memenatkan. straight 2 weeks aku keje tanpa henti, after this aku memang nak berehat secukupnya. appointment ngn supervisor thesis aku, aku terpaksa batalkan. bukan sebab tiada persediaan. tapi aku perlu rehat n modal secukupnya untuk berhujah dihadapan beliau :-)

then, i'm just waiting somebody yang terbang khas dari kelate utk spend time di KL bersama-sama aku. TQ n miss u too. he he he (sesuatu sangat). Insyallah, I will be 4 you for two days n jangan lupa barang kau kat umah aku tu...!

n tomorrow aku harap lebih better dari yang sebelumnya. especially environment tempat kerja aku yang berubah sepenuhnya n my life yg lebih smooth n better dari semalam n kelmarin.

Amin

4 comments:

kakyang .. said...

semoga ada bahagia di hujung jalan itu ..

kuatkan semangat ya ..

imHepPie said...

slamat berspend tyme with dia from klate huhu


erkk ayat apekah??

Unknown said...

syukur alhamdullilah awak dah ok dah happy kembali,
hope everything will fine soon..

take care alwaz:)

Kaki Renang said...

Aduh......
Ramainya Manusia Yang Memahaminya Akak - Akak dan Abang - Abang Nampaknya... eh..eh..eh...
Kalau Mcm Tu Kaki Renang Nak Jadi Adik-Adik Je lar.. Boleh...? hehehehhehehheh. La..La..La..La..