Followers

Tuesday, September 22, 2009

Salam Lebaran

Hari ni, hari ketiga umat islam seluruh dunia menyambut ketibaan syawal. masih sempat lagi ke aku mengucapkan selamat hari raya, maaf zahir batin? sempatla kot sebab baru tiga syawal berlalu.

lately aku malas sesangat nak update blog. apatah lagi nak wish bagai... bkn lupa. tapi malas. wat kawan-kawan aku suma yang kirim ucapan selamat hari raya, through kad or sms, mohon maaf kalau tak berreply, bukan terlupa tapi terMALAS. :-)

raya ketiga aku da balik kl semula. memulakan tugas seperti biasa. alahai... rindunya ngn kampung halaman masih bersisa. sehingga tak mampu melelapkan mata. bukan tak biasa balik ke kampung... tetapi kali ni berbeza. kerana sambutan syawal. kalau boleh nak cuti lama-lama. tapi apakan daya...

orang memang sedap bercakap... berbagai simpulan, contoh, nasihat n andaian diberikan. tapi kalau diri ngko sendiri yang merasa, bagaimana? banyak orang cakap tak serupa bikin. cakap bertegar-tegar sampai lupa kuasa tuhan. tapi bila kena diri sendiri, HAMPEH...

waaahh marah ke aku ni? tak lah... bulan ni kan bulan baik, bulan mulia. x baik marah2. aku cuma mengingatkan pada mereka yang terlupa diluar sana, n sebagai peringatan untuk diri aku juga.

akhir qalam, selamat hari raya, maaf zahir batin... mohon maaf atas segala khilaf yang aku lakukan. bermaaf-maafan la kita bersama supaya hidup kita sentiasa diberkati...

AMIN.

3 comments:

Asu said...

Selamat Hari Raya Syuq..Maaf Zahir Batin..kalao ada kuih balance, bagi la kat aku..kirim kt adik ko ke..hehe

Asu said...

Selamat Hari Raya Syuq..Maaf Zahir Batin..kalao ada kuih balance, bagi la kat aku..kirim kt adik ko ke..hehe

SyuQ said...

selamat hari raya iffa