Followers

Thursday, September 9, 2010

Ilalliqa' Ramadhan, Marhaban Ya Syawal

Salam semua... Salam 30 Ramadhan 1431 Hijriah. Alhamdulillah... Genap sudah sebulan kita berpuasa. Tibalah masa untuk kita meraikan kegembiraan serta kemenangan kita sepanjang 30 hari mengekang hawa nafsu. Berbahagialah bagi mereka yang memburu keberkatan dan kenikmatan sepanjang Ramdhan yang lepas.

Alhamdulillah, jerih payah aku cuba berjuang sepanjang 30 hari menahan hawa nafsu, berperang perasaan dan ada kalanya air mata menjadi peneman setia akhirnya aku kecapi kenikmatan di ambang kedatangan Syawal. Syukur Alhamdulillah...

Selepas ini, aku mesti merindui masa-masa berbuka, bersahur, bertarawikh dan sesungguhnya aku pasti merindui Syurgamu Ramadhan...

Kedatangan Syawal kali ini membuka lembaran baru dalam kehidupan aku. Mudah-mudahan di berkati oleh Allah S.W.T

Untuk semua followers, pembaca setia Corat Coret, dikesempatan ini, aku memohon sejuta kemaafan seandainya segala coretan aku disini mengguris rasa serta perasaan kalian ketika membacanya...

Salam Aidilfitri serta Maaf Zahir dan Batin...

0 comments: