Followers

Saturday, May 30, 2009

aWARd n TaG

sebelum ini ada dpt award n tag... tapi aku x berkesempatan nak membuatnya... mohon maaf yer. ada masa aku wat n paste... walaupun da lapok, tp award n tag tu x lapokkan?

award n tag ini diterima daripada pn.muza

1. Copy paste award


2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini
a) kawan2 waktu diploma dulu.
b) lama da lost contact tp terjumpa dalam blog.
c) da berkeluarga n ada anak. (bila agaknya time aku erk)
d) muza, ko suka masak kan
e) rasanya dia dulu size2 aku gak... he he he. dia pon ada rahsia menslimkan badan :-)


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
a) single and available.
b) kedai VCD, DVD, CD, music, movie store also kedai buku adalah tempat faverat kegemaran aku. aku boleh duduk berjam-jam kat situ tanpa membeli apa2 :-).
c) very sensitve person. so jaga la hati aku dengan sebaik-baiknya.
d) kuat cemburu... :-)
e) mudah menerima kemaafan orang lain... tapi sukar melupakan perbuatan mereka.
f) someone told me that... aku ni jenis yang suka berfikir...
g) kuat berangan
apa lagik erkkk? aku rasa enough la... pn.muza pon wat smpi g jerk. he he he


4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka.
a) cik fara:
someone yang sentiasa hadir ketika aku susah dan senang.
b) cik beautifulhands: sorang kawan yang kehadirannya diibaratkan seperti pelangi... sekejap, tetapi menyenangkan
c) n sesiapa sahaja yang kenali aku didalam dunia blogging ini, yang sudi amik award ni... silakan. semoga ukhwah kita berpanjangan

0 comments: