Followers

Sunday, January 30, 2011

Hujung Minggu

Salam Semua. Salam satu Malaysia. Semoga dalam limpahan dan Rahmat daripada Allah S.W.T. Selamat berhujunh minggu. Hujung minggu aku tidak seindah yang disangka. Huhuhu. Tapi Alhamdulillah tidak seteruk mana.

Selepas solat Subuh dipagi Ahad, aku terlelap lagi. Bukan kehendak aku. Tapi mata ini macam digam-gam. Kebelakangan ini aku mengalami kesukaran untuk melelapkan mata. Jenuh rasanya cuba untuk tidur. Tapi tak berjaya. Bila menghampirir waktu Subuh, baru mata mahu terlelap. Itu pun sekadar tidur-tidur ayam sahaja.

Nasib baik bila hari siang aku tak terasa mengantuk. Bila nak masuk waktu Mahgrib baru terasa nak tertidur. Bila ditahankan, sampai ke Subuhlah baru mata mahu terpejam.

Bangun pagi Ahad, matahari sudah meninggi. Nak keluar berjalan terasa tersangatlah malas. Dengan hujan mencurah kebumi dan cuaca sejuk-sejuk manja membuatkan aku terasa malas nak mandi. Hahaha.

Akibatnya duduklah dikaca televisyen, melayan segala cerita yang ada. Selamat berhujung minggu kepada semua...

0 comments: