Followers

Friday, April 17, 2009

celebrate punya pasal

"jom aku blanja ko mkn" aku ajak member aku g celebrate aku dpt keje lain
"yg pasti aku x nak kat food court" sempat demand lg aku. kerek siot
"aku mana tau area klcc ni apa yg best" member aku jawab
"kita g A&W?" member aku mencadangkan kami g sana. ewahhh. dia tau tak la ni aku x ley mkn ayam?
"aku x ley mkn ayam la weiii. hmmm. Chilis ok?" aku membantah n bg cadangan. member aku setuju makanya kami berangkut ke chilis. nasib ada tempat kat sana.

bukak menu, aisey... ayam gak. selak sana ayam, selak ini ayam. apa yg blh aku mkn. a'aaa
" spagethi with meat source, mash potato n chocolate banana shake" itu la makanan yang aku pilih. aku yakin makanan ni selamat wat diri aku. rasa aku le. tp x per, b4 that aku da makan ubat.

dalam LRT balik umah. aku da mula rasa semacam. otw dr stesen LRT abdullah hukum ke umah aku, aku da rasa telinga aku kebas.

sampai umah, usai mandi... duk lepak sat layan kliwon, telinga aku plak da rasa berdenyut, gatal n rasa kebas. aku tersilap makan ker?

naik bilik bersiap nak tido baru aku perasan muka aku... makan apa yg ada wat alas perut. telan antibiotik, tahan sakit, bengkak n apa ntah lg. tarik selimut. tido

aku cuba igt balik apa yg aku makan semalam... rasa-rasa aku sumanya safety....

0 comments: