Followers

Saturday, April 18, 2009

only 2 hours

Allahuakbar.... otak aku da buntu giler da. tinggal dua jam lagi aku nak ngadap supervisor thesis aku. tp still sangkut kat chapter 2 lagik (tp sempat lg log in blog. he he he). semalam beliau call. tya camner akunyer thesis. ada improvement ke. aku x tau nak jawab apa. bila aku mintak postpone satu sem, punya la hangin dia. dia suh aku jumpa dia esok (ari ni la). x kan aku nak ngadap dia ngn tangan kosongkan. at least aku da la bwk apa yang aku da watkan. tapi x sampi 24 jam, apa yang aku mampu wat. takat chapter 2 tu je la. huwaaaa....

tu la pasal. salah aku gak. dulu masa jd full time student gatal nak bekerja. lepas jd full time worker n part time student, baru terseksa jiwa raga...

aku harapkan ada peluang kedua tuk aku nanti.... :-(

p/s: tu la manusia. sentiasa harapkan akan ada peluang kedua. peluang pertama didepan mata, dilepaskan camtu jer...

0 comments: