Followers

Wednesday, April 15, 2009

Short Entry

14/4/2009
masih lg dlm mood kurang sihat. benda nak jd. nak elak camner pon jadi gak. tp betul kata org tua dulukala. mencegah lbh baguih dr mengubat. Alhamdulillah awal2 dpt detect, x la melarat lg.

otw balik ke rumah, redah hujan. walaupun renyai, sampi kerumah da separuh lukus. kepenatan. x sempat bukak apa pon, aku da terbongkang tidor. abg halim ckp apa pon aku x sedar. sedar2 da pukul 9.52mlm. baru aku teringat yg aku ni belum mandi lg lps kena ujan. alamatnya klu x kena cara, demam la esok pg.

aku tgk rumah sunyi jer. sah. aku ditinggalkan keseorangan. automatik bulu roma aku meremang. ngn ujan renyai. menambah suasana umah lbh menyeramkan. aku bkn sorg yg penakut sgt. akan tetapi peristiwa kelmarin masih teringat-ingat. tambahan pula, lepas aku kena, abg halim pon kena. apa kena ni?

lps mandi, solat n mengaji sat, hp bunyi. abg halim call. dia ada kat umah member dia. azim pon ikut skali. nak minta air pulihkan semangat. sian. semalaman dia x boleh tido. sampi x pegi kerja. aku plak memang da ber MC.

15/4/2009
aku bangun dgn kepala yg berat. sah aku demam sbb kena ujan smlm. kena gak g keje. keje mmg berlambak. lbh2 lg lps MC 2 minggu tambahan AGM da dekat. sampi office, call bos. x berangkat. yg satu lg pergi meeting. kepala aku da lalok semacam. berat giler. ndak x ndak naik gak g bilik Pengarah. tutup. kat mana dorang wat keje ni...? confius. try call hp bos, x berangkat. yg satu plak tutup. apa ni? semalam aku kat klinik, bukan main sibuknya menelepon... sampi x sempat nak tya khabar aku. lps tu mcm blame aku MC plak. aku tak mintak sakit yer. ari ni sakit2 pon aku datang keje. ADA KORANG KESAH???

0 comments: