Followers

Tuesday, April 27, 2010

Anime Winter Sonata

mata aku terpejam, tercelik tak ley nak tido. buka aceriena, connected ngn whitey, layan youtube. cari citer2 lama zaman aku kanak-kanak rebina dulu. macam flashman, maskman, gaban, saber rader n so on. macam-macam la aku layan hinggalah mata aku ngantuk.

tengah dok syok surfing youtube tetiba aku terpandang benda ni. mula-mula aku tak percaya, gosok-gosok mata, tenyeh sket, manalah tau kalau-kalau power mata aku da naik ke. rupanya x. memang betul-betul kejadian.

mungkin korang ada yang da tau, atau aku yang ketinggalan keretapi seperti selalu. tapi tetap nak bagi tau... drama korea winter sonata yang aku minat tu n mungkin korang juga minat telah dianimekan (dikartunkan). series, aku memang teruja... suara-suara untuk watak-watak anime ni adalah suara asal pelakon winter sonata

winter sonata anime opening


winter sonata anime episode 14

2 comments:

Fazleyatul Aini said...

huh dah ade anime???
mesti tgk ni

SyuQ said...

sama la
wajib tgk
:-)