Followers

Thursday, September 29, 2011

Giveaway "Anuar Zain vs Siti Nurhaliza"

Assalamualaikum semua. Semoga dalam limpahan rahmat dan kasih sayang daripada Allah S.W.T hendaknya. Huhuhu. Lama aku tak bersiaran rupanya.

Entry kali ni, berbaur giveaway. Kali ni anjuran blog Abg eQ yang dulunya dikenali dengan nama kurasakan something... Sekarang beliau dah tak berasa apa-apa lagi; maka jadilah simple guy with a PhD... Hehehe (gurau jer Abg eQ).

Kenapa aku berminat nak join giveaway ni? Sebab hadiahnya; 1CD baru Dato' Siti Nurhaliza dan 1 CD baru Anuar Zain. Dua-dua aku minat! Dua-dua aku nak. Hahaha

Aku dah pernah dengar lagu baru Anuar Zain; Cinta Harus Memiliki memang masuk dalam telinga aku. Begitu juga dengan lagu Dato' Siti Nurhaliza; Falling in Love.

Bagi peminat-peminat Dato' Anuar Zain dan Dato' Siti Nurhaliza, jangan lepaskan peluang menyertai giveway ini. Manalah tahu rezeki itu milik anda. Harap-harapnya rezeki itu milik akulah. Hahahaha

5 comments:

eqbalzack said...

salam,
thanks join GA abg eq ni.
nnt abg eq linkkan kat blog..ok

NAMA SAYA ADI said...

i nak jugekkkk

mas saari said...

singgah sini utk lihat peserta GA eqbalzack.com..

good luck ok!

ijat_asni said...

waaaaa.

best of luck !

^____________^

vendoline said...

hhahaha best!
but minat ct jew.hehe sebab org kmpung.anuar zain tak minat