Followers

Thursday, March 19, 2009

Demam

Finally, aku demam gak akhirnya. demam yang betul2 demam. sehingga x larat nak bangun. orang minta sihat tubuh badan, tp aku minta demam plak. Ingat demam blh la aku lepak kat umah ngn MC yang bkl aku dapat, bley la aku jaja sana sini kat bos aku. tp hampeh. ingatkan dapat berehat. tp hp aku berdering-dering. calling dr bos. aku tutup ngn bantal je. mmg aku x larat sgt time tu.

mlm tu da lega sket, bukak blog, check email: private email n email company, mak aiks byknya request tuk wat tu wat ni. aku ni kan komited ngn keje. siapkan gak mlm tu n send by email gak.

sok pg bangun nak g kerja, badan aku rasa x larat sgt. kepala pening bagai. mc satu hari je. kelmarin. call opis, request dtg lewat nak g klinik. konon nak mc lg la ni. dan2 otw nak pegi klinik, dpt calling plak minta update senarai london book fair... Adus. benda alah tu suma kat opis. n bos tu plak nak sgt2. urgent katanya (katanya je la). ndak x ndak ngn mc yg aku baru dapat, g la aku ke opis, bert-shirt ngn jean jer.

sampi opis, fullamak... berkeping-keping fax yg company terima. aku pelik tol la... bila aku duk kat opis, x plak suma ni terjadi. dan2 tu plak ada urgent fax tuk KP... camner aku nak naik g ngadap dia. aku ni bertshirt ngn jean jer. taram je la. nasib baik dia x der. mau tak mau, dlm bermc aku ari tu, kena gak berkerja... wat abis duit je aku beli mc tu. opsss.

1 comments:

- Leena - said...

uhukuhuk..ko beli mc yo..brp ringgit??klinik mana? amboi babab...

mano resepi kurus utk aku neh???