Followers

Monday, March 9, 2009

D'Muara n BNO Beach aka Kelong... I'm Back

tak kusangka... aku akan kembali menikmati keindahan D'Muara Marine Park. biasanya datang situ untuk makan2 jer. kali ini mengimbas kembali segala memori... bunyi deburan ombak, bot yang tersadai, jeti masih lagi seperti dahulu walaupun keadaan dan masa dah berubah... tempat ni sesuai untuk kaki pancing, utk merehatkan minda n honeymoon. nak cuba, boleh hubungi nombor ini 0332246800-dorani bayu beach resort; untuk sebarang pertanyaan. satu malam tuk floating chalet; see view hanya RM150 sahaja. makanan boleh tahan... suma dari hasil laut seperti sotong, udang, ketam, kerang n segala jenis ikan dengan harga yang berpatutan... segar2 belaka. so layan2 la pic2 di bawah...
Pintu Masuk Resort


Floating Chalet

D' Muara Jetty
D' Muara Beach

Sg. Hj. Dorani Jetty
Destinasi kami yang berikutnya pantai BNO yang menjadi jetty utk ke kelong.

Pantai BNO (Bagan Nakhoda Omar)

Pantai BNO

Pantai BNO

Aku ngn kak ana.

kak ana n my sista

hari minggu yang menghiburkan... gitula yg aku blh gambarkan. so, kak ana, lepas ni jgn segan2 klu nak berkunjung ke umah kami lg. anggapla cam umah sendiri. ada masa sy bawak tmpt lain plak. bukit malawati ke, kelip2 kg. kuantan ke, menara condong teluk intan ke ataupun ada rezeki lain kali kita ke kelong plak...

p/s: dah terbiasa jd pemandu pelancong. :-)

3 comments:

Anonymous said...

hehehehehehe.... nanti adik inform dia... kt pakat ajak reramai trn sini lh,k

KeMatZ said...

kat mana tempat tu syuk....
macam menarik dan tertarik plak..

~~SyuQ Always Smile~~ said...

^^Kematz^^
nama tempat tu D'Muara Marine Park. Lokasi di Sg. Hj. Dorani Sg. Besar, Selangor. lbh kurang 3km dr pekan sg. besar.