Followers

Monday, March 16, 2009

T.A.G

aku kena tag. jawab ke x nak? taramje la...

10 wishes

TAG DARIAPADA LEENA n NAFTY

The rules:
1) Make a list of what u want on your birthday
2) The list should be 10 numbers
3) Give it to 10 frens of yours

1. Aku harapkan kesihatan yang baik dan tubuh badan yang sihat.

2. Dapat kerja yang lebih elok dari sekarang.

3. Dimurahkan rezeki

4. Dikuatkan Iman.

5. Menjadi anak yang soleh.

6. Menjadi insan yang lebih tabah dari sekarang. setabah hati dan sekuat hamba-hamba Allah yang terlebih dahulu pernah menerima ujian.

7. Mendapat jodoh... (Insyaallah)

8. Mendapat keberkatan didunia dan diakhirat.

9. Mendapat syafaat Rasulullah di akhirat kelak.

10. Menjadi hamba Allah yang kamil.

aku rasa cukupla sampi disini je tag ni

p/s: mudah2an terkabul impian aku. Amin

2 comments:

- Leena - said...

amin....i2 wish aku akan buat utk bufday thn dpn...akakakaka...


thanx ya bro jwb tag aku..

- Leena - said...

i2 doa aku utk thn depan ek...tp..tiap2 hari doa aku sebegitu...minta d perkenan kan...

aminnnnn