Followers

Saturday, June 6, 2009

Exec ke Clerk

alahai... yeop. kadang aku rasa nak gelak jer bila certain Broadcast Journalist, Assistant Producer yang x pernah turun ke bilik arkib ni, sesekali menjengah muka. lagi2 bila staff2 aku duk mengulat. makanya tinggal la aku sengsorang kat sini. jadi secara automatik aku take over kerja dorang...

bila BJ and AP yg tak pernah nampak aku, n jarang2 turun mesti ckp "ooo... u orang baru erk. replace kak j****". aku senyum n gelak jer. ...menjadi-jadi la perangai dorang ni... igt aku ni apa...?. adus... ada yang demand n siap pelekeh aku. x per. aku rileks jer. esok aku dah kompem jawatan, korang tengok jerla keauthoritian aku yer. wat masa sekarang aku lite2 jer...

kadang-kadang aku rasa bilik arkib ni cam kaunter pertanyaan plak. pagi2 da sibuk ngn calling tanya pasal assignment. apsal dorang ni semua x nak turun tgk sendiri... malas? so, aku aku pon malas nak pick up the calling. jgn marah yer yeop. :-)

p/s: bengang tapi x kisah

2 comments:

Anonymous said...

Menghitung hari detik demi detik
Masa ku nnti apakan ada
Seorang teman bernama syukri
Nak datang sini.(VERSI KRIS DAYANTI)

....bukan ko aje yg poyo,aku pun same..duk kira hari ni nak berpoya-poya ngan ko mcm dulu.
Walaupun kita lahir dihari dan waktu yg xsama
Tapi jiwa kita ni mcm xleh dipisahkan.

Kirala detik demi detik,xcukup jari bley guna kalkulator
Sbb nnti kita nak kira daun2 teh kat atas sana.
Jgn lupa snow cap yg ko berangan nak guna
Kamera jgn lupa bley possing berangan smpai xhengat
Takat ni ajela sajak utk kau..
hehe

SyuQ said...

^^to Anonymous^^
he he he...
ha ha ha...
ho ho ho...

harap2 segala yang diatur...
berjalan lancar