Followers

Monday, June 29, 2009

Hujung Minggu

last sunday aku keje. tapi aku sempat luangkan sedikit masa berjumpa ngn sorang blogger ni. bukan sorang ye... tp dua. kak atty dan anak2nya n cik wanie perancangan awal terpaksa digubal beberapa kali disebabkan masalah teknikal yang berpunca daripada aku. ye la... keje hujung minggu doo. tp alhamdulillah... segalanya lancar. KLCC jadi tempat pertemuan kami. situ tempat paling dekat ngn tempat keje aku. dan aku ni pulak pengguna setia public transport... so, faham2 la yer...

naper tak nampak gambar aku ngn dorang pon...? sbb banyak pic dlm hp berkamera dorang. aku just snape2 je yg mana aku rasa suka...


Strawbery pelepas hajat



Fir... anak kak atty... hurmmm. uncle rindula ngn fir. harap2 dpt jmp lagi.



gift drpd cik wanie

harap2 kita dapat berjumpa lagi...

3 comments:

Softtouch [Hanim] said...

rupenya komen syuq kat ataslah...salah taip dah


nmpak special jer gift wanie tu?h he he nak tau jugak ape isinya..boleh?

attyfir said...

nanti kitaa jumpa lagi ye ....

Anonymous said...

kak hanim,

mana blh bgtau wanie kasi apa,
ik hik hik...

wah wah wah kak atty,
nak jumpa lagi tue,
wanie nak jumpa jugak ngn si syuQ nie,
huk huk huk huk