Followers

Sunday, June 28, 2009

Senyumlah...

he he he. entry sebelum ni aku rasa poyo sangat. klaka pon ada. fisrt time wat entry ikut perasaan... tp alhamdulillah... semuanya da beres. so, entry tu aku pon deleted. x perlu nak kenang citer yang lepas. yang terkusut dan tersimpul da diuraikan. pengajaran untuk aku, jangan bertindak ikut perasaan... bertindak pakai akal. biar fikiran waras yang mengawal keadaan...


p/s: memang poyo :-D

4 comments:

Kerull @ Kay Enn said...

Salam syuq..kengkadang kita kena jadi poyo demi diri sendiri...he he ( ada makna tu )...g lah bukit larut..mesti damai n layanzzzzz

IdzaRis79 said...

hehhee..
bkn setiap hari kita rock...

ada masanya kita jadik balada atau dangdut jugak..

tak gitew?

atty's said...

salam syuq..entry apa le tuh

Softtouch [Hanim] said...

syuq...mcm special jer gift dr wanie..nak tau ape dlm nya..nak tau jgk...