Followers

Friday, July 3, 2009

Perang Saraf

banyak benda n stories yg aku nak share. tp disebabkan kesihatan aku yg x berapa baik ditambah pula broadband aku tetiba bertukar menjadi berukbanned, makanya aktiviti blogging aku terbantut beberapa hari. first entry on july, saje je aku letak title seperti diatas

yaaa... aku mau melancarkan perang saraf. dengan siapa? tunggu dan lihat. aku sebenarnya dah bersabar beberapa saat, minit, jam hari dan bulan. tapi kesabaran aku kali ni da capai tahap maksima. kalau di cucuk sekali lagi. sudah pasti beb... mesti meletup. kabooommm!!!.

memang semuanya berpunca daripada aku... terlalu berlembut hati. sampai orang pijak kepala. aku boleh mantain lagi bila kasut aku bertukar tuan secara tak rasmi... ataupun barang aku dipinjam tanpa diberitahu... isnin lepas, aku betul-betul hangin bila aku nak print kerja-kerja ayah aku, ink printer tu beri amaran:
low ink... WHAT THE ****!!!
aku baru tukar dakwat tu last month n baru guna ciput jer. tu pon aku tak sempat nak print draft thesis aku... boleh da low ink. apa case macha??? ingat murah dakwat print tu??

yang ini aku tak bley sabar... sebabnya cukup mudah... aku sentiasa bersedia dalam keadaan yang kritikal. sebagai contoh kalau kredit aku abih, aku da ready ngn top up rm10 emergency. tuk case ni, aku da dpt agak tahap ink printer aku. kalau ada kecemasan sekali pon aku boleh print lagi.

korang bayangkan, kalau aku nak submit draft thesis sok pagi n saje aku nak print thesis tu pagi-pagi sebelum ngadap supervisor n tetiba lak ink printer abih n dorang yg menggunakan tu x bg tau. boleh korang bayangkan apa yang akan terjadi???

kalau ikut mulut aku yang jahat ni, aku rasa nak ***** n sebelum sesuatu yang lebih buruk berlaku, lebih baik aku lancarkan dulu perang saraf. korang ngn dunia korang, aku ngn dunia aku...


n aku pon da slowly get ready tuk out of...


0 comments: