Followers

Tuesday, March 23, 2010

Aku Datang Lambat Bukan Sebab Aku Lambat Bangun Tidor


hari ni berkobar-kobar aku nak pegi keje. bangun seawal pagi, bersiap-siap awal dan aku kuar rumah seperti biasa selepas bersarapan (biasanya sarapan kat opis jer) dan aku agak dalam pukul 8.30am aku da sampai opis. rupanya...

punyalah lama aku tunggu train... orang yang beratur bukan main ramai lagi. satu stesen jer train berhenti makan masa lebih 5minit. nak tunggu train sampai pon da dekat 10minit. perjalanan dari stesen universiti ke asia jaya waktu biasa pon da makan masa dekat 10 minit. kiralah, berapa lama masa yang aku pakai untuk sampai ke opis hari ni (ni bukan soklan matematik yang menyediakan hadiah yer)

pukul 9.10 baru aku sampai opis. ada plak suara2 sumbang... (ada aku kesah!)

rupanyat hari ni LRT aliran kelana jaya menghadapi masalah teknikal. diorang terpaksa menstruktur kembali jadual perjalanan. dan tiada suara-suara perempuan manis berkumandang didalam train... hampa

5 comments:

Izwan Komari said...

xkene marah k dtg keje lmbt?

LeLa HuSaiN said...

sabar la syuq...

SyuQ said...

atan
aku bos... saper nak marah. ha ha ha


NoreLL:
sabar da ni. klu x sabar, aku bakal masuk buletin utama malam nanti sbb cuba rampas train n try drive sendiri
he he he

Amir said...

sabar jela syuq.. bkn kita nak dtg lambat..

SyuQ said...

amir:
ya betul...
:-)