Followers

Friday, March 19, 2010

Aku Gila Buat Duit Sejak Nuffnang Aku Dah Tak Berfungsi


sejak nuffnang aku bermasalah (aku x tau apa sebabnya...) aku mencari alternative lain nak wat duit guna blog. mula2 pakai google adsense n innity. dua2 permohonan aku kena tolak. ye la. blog akukan x glamer. saper yg nak tajakan.

aku tak putus asa. aku guna twitter. tp kena bayor la plak... bayor membayor ni x mau la aku. last2 aku jumpa advertlets n NeoBux. alhamdulillah. la ni dua2 da ada penghasilan :-)

aku pelik naper nuffnang aku tido jer. kadang2 aku masuk blog yang lain pon nuffnang dorang cam tu jugak. blog kawan aku pon sama. korang ada apa2 idea mengenai masalah ni? nak kata template aku gah sangat, telalu banyak widget, terlalu banyak coding x leh terima dek akal. tengokjer la korang; blog aku ni plain jer...

12 comments:

Afzainizam said...

Salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu…. Wow entry yang menarik

Salam sebuah persahabatan salam perkenalan dari kami salam dihulur tanda sebuah perkenalan ….

Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…

" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

Afzainizam said...

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan
Salam dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
”Selintas camar yang lalu
membawa sarat harapan
nun di puncak awan biru
sana sayapnya meluas membuka
ruang pandangan manusia
agar mengheret dukanya pergi”

thanks salam sebuah persahabatan... moga berterusan kita berhubung hendaknya jua....

Hami Asraff said...

Salam. Eh bro, boleh je letak nuffnang. Aku rasa nuffnang ni paling senang sekali nak letak. Memang iklan takkan keluar selalu bro.

SyuQ said...

afzanizam
TQ afzainizam
semua ukhawah berpanjangan


hami
w.slm... mmg senang tapi memanjang nuffnang tu tido. hasil pon x gerak2 cam tu jer

mdhafiz said...

sebenarnya xda yg free dlm dunia ini. kalau nak berjaya, kita harus berani berkorban..berani dengan kekalahan. kegagalan mengajar kita erti kemenangan. nice story bro..
salam kenal..

SyuQ said...

hafiz
salam kenal gak. setuju ngn pandangan saudara. mmg x der benda yg free kat dunia ni. most of the mode of payment; kad kredit n paypal. klu jenis org mcm sy, cara yang bagaimana harus dibayar. tanpa kad kredit n paypal unless by maybank2u.com. tu saje method yg sy ada...

NIA said...

wah cam seronok je..apekate ajar sizuka lak..heee~..

Afzainizam said...

Assalamualaikum salam sejahtera,
Pemanis kata pembuka bicara;
Dari Blog kami bercerita,
Untuk tatapan sahabat semua.

Bukan kacang sebarang kacang.
Kacang melilit si kayu jati.
Bukan datang sebarang datang.
Datang membawa hajat di hati.

Anak raja main congkak,
Main congkak punya pelan ,
Boleh saya tumpang bertanya,
salam dihulur tanda persahabatan,

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan
Salam dari kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

aku rasa aku nak dapat duit sampingan tu lah.... aku akan try

Kerull said...

Salam syuq..akaknya nuff pun macam tdo gak..hmm kalau masuk advertise lain nuff bengang tak ha ha ha..nak try benda lainlah...

SyuQ said...

sizuka:
boley jer :-)


afzainizam:
try jgn x try


kak kerull:
x kot. kat blog sy ada dua lg selain nuff. he he he. advertlets ngn neo

Kyosingcat said...

Salam..hehe aku pon baru mencuba gak neh pasal iklan nuff...xtaw laa ape hasil dier nanti...salam perkenalan, senang2 nanti datang laa jenguk blok aku plak klik2 iklan nuff hehe.

http://kyosingcat.blogspot.com/

SyuQ said...

kyosingcat:
aku pon baru gak. sama2 la tunjuk ajar. salam perkenalan gak :-)