Followers

Wednesday, March 3, 2010

Kyle Xy


kyle xy ok... bknnya KY jelly. muah ha ha... aku follow citer ni dari first season. masuk season 2, aku da terlepas. alkisahnya, tuan umah yg dulu lokek sket. dorang layan citer feveret dorang jer. citer2 macam supernatural, ghost whisperer, oprah dorang tak layan. dorang suka tengok rancangan ala gediks2 jer...

dalam sibuk2 aku kerja n wat thesis, sempat gak aku layan dvd kyle xy season 2. dvd ni aku beli since last year. tp x pernah tengok. baru la ni berkesempatan. tu pon banyak skip.

da masuk season 2 ni, baru aku terperasaan, citer ni ada sedikit persamaan ngn citer masa aku kecik2 dulu. tp aku lupa tajuknya. jenuh gak aku nak mengingat. yg aku ingat, aku da video clip pasal citer tu. brandy n monica yang nyanyi. lelama aku refresh balik minda aku, baru aku teringat lagu yang brandy n monica tu nyanyi tajuknya the boy is mine. so, merata la aku selongkar cr video clip tu... akhirnya jumpa. dan tajuk citer tu roswell. citer pasal budak alien.

aku suka cite kyle xy ni sebab banyak menyentuh sensitiviti kekeluargaan n persahabatan. x terlalu berat. memang taste aku citer2 macam ni. banyak moral dan pengajaran dalam citer ni. secara jujur aku bg tau, aku cukup tak gemar ngn drama2 melayu. aku bukan poyo. atau merendahkan hasil kretiviti orang melayu kita. cuma kadang2 citer melayu melampaui akal pemikiran waras aku nak berfikir. sebagai contoh; nak tido pon still bibir merah menyala... lu pikirla sendiri.

5 comments:

Aujinz said...

mungkin diorang lupa nak bersihkan mekap kot..





hua hua hua hua...

SyuQ said...

lupa smpi kena rakam masuk tv
he he he

Unknown said...

bajet cun la 2 kan...
aku pn mnat gle kyle xy ne...
mmg best...

Izwan Komari said...

ak sk gak tgk kyle xy......

bes....

org xde pusat...hahahaha

forevershashasha said...

waa...sy juga folo cite ni..
1st n 2nd season mmg folo giler2 ah..
2, 3 kali tgk kot...hehe
season 3 je maseh xsempat tgk...
huuuu~