Followers

Wednesday, March 17, 2010

Kerja Memperkemaskan Rumah


tepat jam 3.20am, akhirnya usai sudah kerja aku mengemaskini dan mencantik dan menambah baikkan blog aku selaras dengan kematangan usia aku dan usia blog aku ni. inspirasi ni aku peroleh dari blog bro eQ n bro ben. wallah... simple but nice. n hopefully semua followers aku menyukainya.

banyak lagi yang perlu diperbaiki. tu pon suma dalam proses. macam header. of course aku nak header yang cantik. tp aku x reti sangat dalam graphic mengraphic ni. x per nnt aku mintak tlg ngn budak2 architecture.

lepas ni tiada lagi link-link blog di side bar aku. bukan aku buang korang. tp aku follow korang ngn jadi followers. so aku x perlu lagi nak menjengah blog aku tuk tau perkembangan korang. hopefully cara ni lebih berkesan. just thru dashboard aku da bley masuk blog korang.

walaupun masa dah berganjak subuh tapi mata aku still segar. nasib baik sok aku masuk petang... TQ sabun Aqura. sabun tahan mengantuk yang pertama di Malaysia. berminat? hubungi la aku :-)

2 comments:

kakyang .. said...

wahh .. pandainyer mengemas umah ..putih bersih ..
ada guna febreze tak?
hehehe ..

SyuQ said...

sy guna vanish
memutihkan semua cucian
ha ha ha