Followers

Thursday, August 19, 2010

Dua ShoutMix Chat Box

Salam Semua. Salam Subuh Ramadhan yang kesembilan... Pejam celik, pejam celik rupanya sudah sembilan hari umat Islam seluruh dunia berpuasa. Cepat sungguh masa berlalu.

Kalau anda semua pembaca setia Corat Coret mesti kalian semua perasan. Aku tambah satu lagi shout box untuk ruangan berchit chat. Ruangan yang aku bagi nama Advertise Everything Here yang terletak disebelah atas disudut kanan blog aku dan aku gunakan khas untuk mereka yang mengunjungi blog aku untuk mempromosikan sebarang jenis pengiklanan. Manakala ruangan Chat For Me untuk berinterkasi dengan aku. Mak Aikksss. Dah macam artis pula.

Bukan apa. Kat shout box Chat For Me tu kadang kala ada sesetengah pengunjung menampilkan iklan berbentuk spam dan aku rasa menyemakkan lagi ruangan itu. Maka aku buka satu lagi shout box untuk korang melalak apa sahaja di situ.


Walapun blog aku ni tidak sepopular mana, mudah-mudahan dapat membantu kalian dalam mempromosikan apa sahaja pengiklanan yang bersesuaian. Dan aku meminta kerjasama kalian semua; janganlah ditempekkan lagi segala jenis iklan dalam shout box Chat With Me. Sebab aku sudah sediakan tempat untuk kalian berpromosi.

0 comments: