Followers

Wednesday, February 2, 2011

Aku Tamak...

Assalamualaikum semua... Semoga sihat sejahtera didalam perlindungan dan rahmat daripada Allah S.W.T. Alhamdulillah... Syukur, nuffnang aku naik mencanak-canak. Sudah lumrah manusia, aku pun menjadi tamak. Hahaha. Janganlah bengang kat aku beb. Tamak tu sudah menjadi lumrah sifat mazmumah seorang manusia. Betul tak? Sebaik-baik manusia pun, mereka mesti ada perasaan mahu yang lebih lagi.

Selain nuffnang, aku juga pernah guna Youth Says. Sekarang sudah di rebranding menjadi SAYS.my. Bila aku mula menempelkan iklan-iklan dari SAYS.my, status glitterati aku pun hilang. Maka secara tidak langsung, aku kehilangan keistimewaan sebagai nuffnangers. Huhuhu. Sedih. Maka aku abaikan SAYS.my dan fokus pada Nuffnang sahaja.

Tapi bila aku selak kembali akaun SAYS.my aku terkejut bila sudah mencecah RM13. Lepas tambang untuk aku pergi kerja tu. Walaupun sedikit, tapi siapa yang nak bagi.

lihat garis berkotak merah

Aku cuba cara lain untuk naikkan amaun SAYS.my aku (tamak weeei. tamaaakkkk). Maka aku gunakan facebook dan sebagai post entry kat blog sahaja. Bukannya sebagai iklan tempelan macam nuffnang. Harap-harapnya nuffnang tidak berkecil hati dan menarik balik status glitterati aku. Kalau ditarik balik, alamatnya kena tunggu tiga hari bekerja baru dapat balik status glitterati. Tanpa status glitterati, blogger picisan macam aku tak mampu meraih earnings yang tinggi.

Jadi, aku cuba nasib melalui post ini. Jikalau korang sudi membantu, rajin-rajinlah klik gambar dibawah ini yer. Hehehe. Terima kasih.

mari-mari klik banyak-banyak

0 comments: