Followers

Friday, October 28, 2011

Testing Naik Bas Kementerian Kali Kedua

Assalamualaikum semua. Semoga dalam limpahan rahmat dan kasih sayang daripada Allah S.W.T hendaknya.

Kali kedua sebenarnya aku cuba naik bas yang disediakan kementerian aku. Kali pertama terseksa jiwa raga aku ni. Jalan jem tak hinggat! Lagi2 nak masuk ke Jalan Duta tu. Perggghhh!

Aku bukannya tak nak naik bas yang kementerian sediakan dari PWTC ke Putrajaya tu. Tapi jaraknya tersangat jauh. Lepas tu masa pun jadi halangan. Kalau naik bas yg biasa, aku cuma perlu berhenti di Mid Valley jer. Jarak rumah aku dari Mid Valley cuma memakan masa 5 minit kalau tak jem. Cuma terseksa jiwa raga sebab terpaksa rushing nak ke Putrajaya Sentral. Kalau timing bas Nadi Putra tu tetap dan tepat tak menjadi masalah. Biasanya aku akan sampai rumah sebelum pukul 7 malam.

Kali pertama dulu aku naik, Masyallah... Saper yang kerja kat KL taulah jalan jem macam mana. Lepas tu dengan aku rushing mengejar train. Memanglah nampak sedap, keluar jer opis bas dah sedia menanti. Tapi lepas tu...

Tapi berdasarkan komentar pengguna, biasanya dalam sekitar pukul 6 petang, bas kementerian ni dah sampai PWTC. Kita tunggu dan lihat macam mana nanti.
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments: