Followers

Saturday, August 21, 2010

Lucahnya Korang.

Salam semua. Salam Ramadhan yang ke 11. Semoga kalian semua dibawah lindungan Allah yang Maha Esa. Syoknya bila fikiran kita lapang dan mood kita baik. Ada sahaja idea yang tercetus untuk dijadikan bahan berblog. He he he

Baru-baru ini aku berkesempatan menjengah nuff nang aku. Lihat berapa banyak nuff nang sudah bagi kat aku. Walaupun tak banyak, Alhamdulillah, rezeki. Pendapatan aku taklah sehebat blogger tegar yang lain. Kalau aku rajin blogging, seminggu aku boleh dapat RM5. Oklah tu kan. Mana ada orang nak senang-senang bagi RM5. Nuff nang pun kena diklik-klik gak. Korang nak bagi aku RM5 seminggu ke?

Dalam masa membelek nuff nang, aku tertengok gak sekali kata kunci yang membawa visitor ke blog aku. Makkk Aikkssss... Tergezuuuutnya aku. Lucahnya korang... Kopek yang korang cari dalam blog aku yer! Selak dan beleklah sampai ke mula-mula aku bersiaran. Memang takkan jumpa gambar kopek walau sebiji. Korang tahu ke kopek tu apa? Buah dada wanita occay!

korang memang suka yang besar2 yer!

Aku teringat. Dulu aku pernah bersiaran. Bercerita pasal kopek. he he he. Cerita pasal pelajar negro yang kopek dia, Masyallah... Ok. Berhenti cerita pasal tu. Kurang pahala puasa aku karang. Kalau korang berminat nak tahu, Klik sini.

Tak sangka pula, entry tu mendapat rating tertinggi. So bagi blogger newbie macam aku kat luar sana, cubalah buat entry lucah sikit. Mesti naik mencanak nuff nang korang. He he he

3 comments:

Emak si Teta dan Balkish, mak Andak Ojan, Hakim, said...

Syuq..cerita pasal kopek ni, ingat lagi masa akak form 5, ada seorang kawan. Luar biasa besarnya kopek dia secara tiba2, kami mengumpat dia, ada macam-macam versi yang dibawa. Ada kata dia mak.jamu, etc2.etc.tapi tanpa kami sedar, rupanya dia ada kanser buah dada dalam usia muda.
Dia tidak pernah berkahwin dan sudah meninggal beberapa tahun yang lalu. Sedih rasanya...

Fazleyatul Aini said...

uish puasa2 pon ada org search benda tuh ek

Sya Isya said...

owh! ada kisah lucah rupanya dalam blog ni, tak nak r baca..ehhe..baru tahu orang panggil tu kopek..Sya bayangkan kopek tu benda lain..hehe..kuno-kuno Sya ni..