Followers

Wednesday, January 27, 2010

12:21AM

pukul 12:21 pagi da rupanya... mata aku still x mau mengantuk. kataorang kalau senang nak tido, mandi air panas then minum susu. hurmmm... x berkesan pon. mata aku celik terkebil-kebil lagi ni.

nak wat per erk bagi mata ngantuk??? main farmville??? ho ho ho. aku x berminat nak bertani secara maya ni. sudahnya, blogwalking jerla. kuar masuk blog orang lain thru geng blogger.


aku ni pemalu orangnya. (muah ha ha ha. poyos) tu pasal jarang tinggalkan jejak. sekadar baca jer.


macam-macam citer aku jumpa. ada yang sedih, ada yang gembira. ada gossip artis n ada isu semasa. salah satunya kisah adik ammar (sila klik riben blogger we care kat sblh sidebar aku tu). sungguh menyentuh perasaan. semoga kuarga adik ammar tabah menghadapi ujian dari yg Maha Esa.


sebagai seorang blogger, takat ni jerla yang mampu aku tolong

0 comments: