Followers

Friday, January 1, 2010

countdown

seumur hidup aku... ni la kali kedua aku countdown new year. 1st time dulu masa zaman jahiliyah. yg second time ni memang tidak disangkakan. plan asal; layan live band, tgk wayang, perabih pitih. tu jer. tp before tgh malam tu tetiba tergatai nak countdown. da dekat sangatkan... before 12am, aku da x comfortable. crowded giler bagak. aku ckp kat member aku, aku nak kuar, tp malang nasib aku, aku stuck kat tgh2 org ramai. panik da aku. ye lah! aku x pernah wat keje giler camni sejak last a few years ago. tersekat la aku kat situ ngn jerit pekik manusia yg lupa adat ngn mak bapak. adoiiii. aku rasa macam nak pitam da nengok gelagat manusia dan kena himpit lagi... TAUBAT. ni yg terakhir

after 15 minit, keadaan da mula reda n aku pon da boley gerak. from bukit bintang kami terus g pavilion. layan movie. x banyak choice tuk midnight. so kami tengok sherlock holmes. memang best n klaka citer ni.

soknya around 12pm kami g CM. dari CM kami gerak ke KLCC. wahh! lama dowh x dtg c ni since aku berhenti dari BERNAMA. dulu sinila tempat aku lepak, tempat lepaskan perasaan n transit before balik umah. pusing sana, pusing sini.... ternampak la MAC... ada apa ngn MAC? kenangan 2009... he he he (cik wanie, sila jwb...)

lps perabih pitih, last shoping tuk YES, kami decide tgk wayang lagi. kali ni dua citer direct. alvin n chipmunks 2 n zombieland. seriesly dua2 movie ni mmg menghiburkan. especially zombieland. mula2 aku igt zombieland tu citer zombie2 biasa. tp citer klaka yang menghiburkan. mmg berbaloi.

1 comments:

Unknown said...

hahahaha,
nak cik wanie jawab yer...

sebenarnya kedai M.A.C tue ada kenangan manis antara Cik Wanie & Mista SyuQ (masa tue kami masih lagi couple),
dia bersama beberapa org teman lagi menemani Cik Wanie make up,
masa tue rasa bahagia sgt2,
yelah sbb "org tersayang" ada kan,
lalalalalalaala:)

Sekian,
Terima kasih