Followers

Wednesday, January 6, 2010

Denda

wal lah... last a few month aku da pinjam buku dr library aku. satu novel bertajuk five people u meet in heaven nukilan Mitch albom (I love mitch albom writing style). satu lagi buku berbentuk ilmiah, thinking for urself n aku lupa nama authornya. dua2 aku tinggal kat kg halaman. satu buku tu adik aku yg baca. (so adik, u sudah abih baca ka?)

selama ni aku asyik mendenda orang lewat pulang buku. ada yg sampai sebulan. just imagine satu buku lewat sehari kena fines 50 sen and then pinjam 3 buah buku n ketiga-tiganya lewat sebulan.... bapa byk kena? lu kila sendiri... he he he

for this time aku plak yg kena. ha ha ha. padan muka kau syuq. aku nak mintak kurang, tp kat saper erk? tanya officemates. "no, no, no". kena la bayar. nasib singgit. apa kes ni? librarian pon lewat pulang buku?

4 comments:

A.I said...

salam ziarah...

hahaha, baru la besh.
librarian kena denda gak.
asyk owng2 len jek kena.
unfair!!
selamat membayar k??
hiks!

Didi Nadhirah said...

pernah gak terlewat pulang buku

SyuQ said...

aisha
ha ha ha
padan muka sy kan...

SyuQ said...

didi
jarang kena denda lewat pulang buku
tp kat tmpt keje ni selalu kena