Followers

Monday, January 4, 2010

Diva

PLEASE DONT ACT LIKE A DIVA depan aku. bukan aku tambah suka. menyampah ada la. plzzz la aku tau la muka ko mcm rihana. tp ko perasan tak badan ko saling tak tumpah macam queen latifah???

kau nak mengarah aku??? hello!!! who u are???

for the first time dalam sejarah aku bekerja, pertama kali aku tetiba naik hangin. i'm not ur fuck up balaci. if u want to edit ur assignment plz do it by ur self. my job is just only klik the print button. if u dont understand what I mean, i can screw up ur bloody mouth!!!.

aku peduli apa ko byk duit. duit gaji aku pon x abih tuk aku makan. ko nak report kat managment, go hell. ada aku kesah!!!

kalau ko rasa ko balaja sini bawak keuntungan pada company n ko berenti sebab aku naik hangin, n datangkan kerugian pada company, aku rasa management bley cari student lagi kaya daripada ko! kalau kau berenti aku lagi suka!!!
kalau aku kena berenti, AWASSSSS KAU!!!

8 comments:

Zuwairi said...

banyakkan bersabau;)

Aidi-Safuan said...

huhu..rilek2.
biasa la tuh.saba2

Anonymous said...

Rileks bro. Jangan gaduh-gaduh satu ofis. Sama-sama rugi nanti.

MOFASAD said...

zzzzz

Sky b4 Pinky said...

lar..ni..kisah semalam..uhm..sabar ek..kadang2..memang nak naik hangin.. ngan bebudak nie..
budak kerr???huhu

SyuQ said...

zuewairy n adi safuan
terlalu byk bersabar
tu psl dorang byk kerenah n pijak kepala

SyuQ said...

bloginformasi
bkn sesama staff
tp ngn users
yg jenis x fhm bahasa

SyuQ said...

sky before pinky
budak ke dorang?
boley jd mak budak da...
he he he