Followers

Wednesday, January 20, 2010

Rasa Dihargai

lebih kurang sebulan setengah aku didaerah ini, aku da mula terasa kesukaran yang diwar-warkan. sebenarnya memang tidak ada apa masalah melainkan tekanan yang diberikan pihak pengurusan membuat aku termangu dan terkulat.

bagi aku ngn fizah, we just try to fullfil user needs especially our students dengan pelbagai cara sekali pon. walaupon terpaksa menghadapi amarah daripada pihak tertentu yang kononnya kami menjual services phototstat sehingga menyebabkan berlakunya kerugian pada company (kononnya)


hakikatnya, kami cuma beri yang terbaik pada students kami supaya mereka rasa comfortable, convenience. tu je. salah ke? satu sen wang ringgit pon kami tak terima keuntungan melainkan bayaran balik seperti yang termaktub untuk pusingan modal pembelian kad sahaja.


kami cuba pejamkan mata dan pekakkan telinga. tapi hari kehari... hanya ALLAH sahaja yang mampu mendengar rintihan kami.


alhamdulillah, user survey 2010 yang dilakukan seorang student menunjukkan hampir 90 pertaus ketepatan students berpuas hati dengan tugas kami as a library staff. dan paling mengharukan bila kami yg dua orang ini dihadiahkan sekotak limau sempena sambutan tahun baru cina yang akan datang...


seriously, aku terharu. terasa sket apa yg cuba kami perjuangkan disini, dihargai. walaupun kami tidak mintak dihargai. bagi kami, cukup sekdar ucapan terima kasih kerana kami menjaga tempat ini macam rumah kami sendiri...

0 comments: