Followers

Sunday, January 3, 2010

Sale! Sale! Sale!


situ sana sini sale. perghh! ada yang murah giler, ada yg biasa2 jer. aku memang x suka sale. sebab apa, aku mesti belinya. <--- (sah! shopaholic) haru. hu hu hu.

ye la! korang imagine. kalau korang g butik zara, bapa harga paling rendah? dulu aku da aim satu suar. pergh! aku cuma mampu menelan liur jer. last few days, before aku tengok storm warriors (x best movie ni) singgah sat kata zara. guess what? sale giler barbies. aku tertengok-tengok, OMG so lucky! suar yang aku taste tu turun harga gila bagak pya. dan tinggal sehelai tu jer. dan memang size aku. ha ha ha. korang rasa aku rembat x?

aku ada limited bajet tuk sesuatu pakaian yang aku beli. kalau lebih singgit pon, aku pikir dua tiga kali gak nak beli. dan kadang2 memang aku trus tak beli.

last few days n weeks, memang aku shoping sakan. cr baju n suar keje. time ni la aku nak pulun abih. sbb memang murah. pakaian keje aku agak limited. tu jer la yang aku pakai recycle seminggu. nak cari suar keje, aku memang cukup memilih. aku x nak yang terlalu nampak casual mcm suar slack. klu boley 2 in 1 (jimat beb). means tuk office sesuai, tuk kuar santai pon sesuai. jadi x lah membazir.

so. ngn bajet yg cikai, akhirnya dapat gak aku rembat 3 pasang baju keje baru. aku ni jenis x kesah. bukan BRANDed ADDICT. <--- (betul ke spelling aku?) baju cap giant pon aku pakai kalau benda tu ok. x caya? sila2 la jenguk giant seksyen 13 (shah alam). mesti korang akan ada terserempak aku tgh pilih baju kat bakul2 kat giant tu. x pon kat carrefour midvalley. mesti adanya...

0 comments: