Followers

Tuesday, January 5, 2010

Modem

aku nak tya la. mana yg lbh better, pki handphone as a modem atau pki modem yang biasa?

skg ni, aku pki modem hp n pki plan data unlimited rate DiGi. mula2 dulu aku x der masalah. tp la ni bila connect kat laptop aku, x sampai 15minit mesti da DC.

aku bukan apa, sbb nak jimat. tu psl letak sim card tu dlm hp. dlm waktu yg sama aku ley gak wat panggilan n access internet thru my hp jer.

kiranya pki modem hp ni 3 in 1 la, kelebihannya. tp kekurangannya asyik DC jer x sampai 15 minit, klu connect kat laptop or pc. I dont think that DiGi line has a problem... selama ni aku pki memang x der masalah. da dua tahun aku pki DiGi.

2 comments:

udacun said...

pakai modem la....

kang pakai hpon cepat rosak ler hpon tuu... ish3,....

hpon lau nak connct 4,5jam susah woo..panas..meletup baru tau... lau modem biase xpe ag..xnak tutop pon xpe kot. :P

SyuQ said...

udacun
tu la psl
ramai gak yg ckp mcm tu
tgh usha2 cr modem baru ni
hopefully dpt yg murah n berkualiti