Followers

Wednesday, January 6, 2010

whitey

situasi aku sekarang.... rasa macam nak membunuh je. sepatutnya time macam ni aku da baring tido. badan letih lesu mengedit thesis proposal yg x sudah2 smlm. td siang aku terlupa nak register subject disertation tuk sem ni. akibatnya terpaksa menggunakan whitey. whitey plak semenjak dua menjak suka cari pasal ngn aku... aku pandang whitey, whitey pandang aku:

"ko apa hal? tarik la data tu laju sket, kau tau x da pkl bapa?"
"tau bang... hampir pkl 12am..."

"da tu? x reti2 nak cepat sket? ko tau aku ngantuk?"

"tau bang... Tapi......"

"apa tapinya? ko nak aku ceraikan ko n cr "bini" lain?"

"Abang... sejak abg beli saya, sampai la saat ini, sy x pernah pon berehat bang, 24jam per day, abg asyik lanyak sy. sy pon tau penat bang...."


gulp!... agaknya kalau whitey tu boley berkata, mesti dia akan ckp mcm tu... x per whitey. for this week, ko rehat la puas2. aku guna ko bila penting2 jer. tp FB ngn Blogging aktiviti wajib tuk ko melayan aku ok...

6 comments:

joegrimjow said...

seb bek xley cakap

suraya said...

whitey tu laptop kah? -__-"

rani said...

tolong jgn bermimpi siang2 hari wes.....bg name whitey...abis aku ape? blacky? haha :D

SyuQ said...

joe
tu la psl
sib baek dia x ber ckp
he he he

SyuQ said...

suraya
whitey tu hp merangkap modem
:-)

SyuQ said...

rani
peduli apa aku
suka ati aku aar nak bg nama apa
yg kau sebok apa hal?