Followers

Tuesday, December 22, 2009

Academic Visit 2009 Bangkok: Bangkok

partcipants visit kali ni, ada yang kenal dan ada yang aku baru kenal. cam dasuki aku mengenalinya sejak di bangku bachelor lagi. he he he. farabie, azreen, che wan n kak aida aku mengenali mereka since last year. sama blaja dlm kelas multimedia n digital library. azreen n che wan juga partipants academic visit to indonesia last year bersama-sama ngn aku gak. mus aku kenal dia through farabie. coz mus ngn farabie kamceng... mcm ayu, zura, kak emi n jim tu la first time aku jmp dorang. abg wan plak rasa-rasanya aku selalu nampak dia kat fakulti. tp x igt. kira first time jugala kan.

pramugari yg serve penumpang. cun wooo!

so, masa yang ada didalam flight, kami berbual n berinteraksi satu sama lain. aku cuba mengenali mereka yang aku x kenal. walaupun aku kenal diantara mereka tapi aku jarang bersua muka ngn dorang. cam dasuki, farabie, che wan, azreen n kak aida, kali terakhir bertemu dorang masa last year gathering, pada bulan yg sama, bulan disember

ice cream as a pencuci mulut. punyala advanced, aku campur sprite ngn ice cream tu. lazat

lebih kurang jam 8.30pm waktu thailand kami semua selamat mendarat di suvarnabhumi, bangkok dan disambut oleh Dr.Ari dari Srinakharinwirot University. beliau merupakan kenalan kepada ketua delegasi kami Dr.Sharif

kemudian dengan menggunakan dua buah van, kami menuju ke tempat penginapan kami di Villa Suan Plu Apartments. dan kami ditempatkan di Villa Maria n aku sebilik ngn farabie.


tempat penginapan para delegasi

0 comments: