Followers

Monday, December 7, 2009

cik si "TI KUS" semangat

sentappp!!! masuk bilik je semalam,,, habis bersepah. tong sampah aku kena pungah, tuppaware aku yg ada sedikit serunding habey berantakan. tutup tuppaware aku digigitnya sampai hancur. serunding aku? abis lesap...

x ley jd... ni bkn 1st time dia wat perangai. before aku pindah kuar, harus aku pindahkan kau dulu. sejak nino menghilangkan diri, byk plak makhluk jenis ini berkeliaran didalam rumah. bilik aku ni baru jer lagi.

last week, plastik biskut aku abih di pungahnya. jenuh gak aku mengutip sisa2 biskut yang bertaburan atas karpet. hisshhh! geram sungguh aku. klu kok ye pon, mintak la. aku bley share.

yang menjadi kemushkilan aku, macam mana makhluk spesis ini boley menjejakkan kakinya kedalam bilik aku? pelik sungguh...

2 comments:

Unknown said...

huhuhu kat opsi akk pun ade..elok2 kita tgh berangan2 sambil nyanyi masuk tandas, tetiba dia lalu..ase nak putus nyawa masa tu huwaaaaaaaa.. pas pd tu asik tahan jek nak buang air uhuks..

SyuQ said...

he he he. kat opis sy x der aarr. tp kat dlm bilik tidur... hu hu hu. abih diselongkarnya