Followers

Wednesday, December 2, 2009

sehari without 'whitey'

semalam. ntah macam mana, aku boleh tertinggal 'whitey' kat dalam laci opis. da turun kat bawah baru aku teringat. alahai...

mcm spiderman aku naik. tp...

sedeynya pintu da berkunci. yang menguncinya? aku sendiri. he he he. dan kuncinya? pada fizah. rakan sekerja aku. adoiya...

aku teringat, fizah ada citer. dia pernah tertinggal kunci library kat dalam. dia goyang2kan pintu tu, then pintu tu terbuka sendiri. magic kan? aku pon try la. punyala goncang bagai nak giler, tp pintu tu tak terbukak-bukak plak. lepas tu datang plak brader ni... tya aku:

"apa hal bang"
"owhh... x der apa, nak tutup library. kena tolak pintu tu sket baru bley katup" cover line aku menjawab. giler apa kalu dia tau aku nak buka pintu library without kunci. silap ari bulan, aku di kategori mencerobohi

hu hu hu. sedey aku. semalaman aku x dapat melayari internet. rasa cam gelisah. FB x ley, tagged x ley, blog x ley.... adooooiiiiii! buhsan

bentang toto, tarik selimut. tido

1 comments:

Anonymous said...

hehe..cian dia..msti tido pon termimpi2 hp dia