Followers

Sunday, December 20, 2009

Academic Visit 2009 Bangkok: Prolog

aku kurang pasti tanggal berapa haribulan... yang aku ingat ketika tu aku on the way nak balik KL. one of my friend called (farabie) and told me that nama aku ada dalam senarai participants tuk ke bangkok. dia tanya aku nak pergi ke? aku ckp if sponsored cam last year, of course aku nak... dia ckp just prepare duit tuk tiket flight around rm500. wauuu! interesting...

then aku tya dia lagi if any my batch yg pegi? dia ckp, dia try called yg lain but they never pickup the phone... aiksss?

secara lisan, aku bersetuju mengikut academic visit kali ni yang dianjurkan oleh Fakulti Pengurusan Maklumat UiTM. tapi disebabkan kesibukan berkerja dan kesuntukan masa aku langsung tak wat follow up pasal visit kali ni. x attend meeting... sampai ler ke hari keberangkatan barulah aku dapat buku program... hu hu hu

actually, aku still lagi student UiTM under Master of Library Science program. di bawah Fakulti Pengurusan Maklumat UiTM and program academic visit ni anjuran students n pensyarah course aku... sebab tu la aku terpergi

3 comments:

Softtouch [Hanim] said...

oooo ko smbung amster yer..barulah muza tau nape syuq pegi...thanx syuq for the info...

LeLa HuSaiN said...

bestnye sambung blaja...good luck...bla abis nie?

SyuQ said...

hanim:
he he he. tu la pslnya

NoreLL:
tq. insyaallah b4 the end of the hext year. he he he