Followers

Monday, December 21, 2009

Academic Visit 2009 Bangkok: Kuala Lumpur-Suvarnabhumi

kerana keletihan yang teramat sangatnya, aku terlelap lagi. plan asal nak baring2 jer. rupanya aku tertidor sampai ke pagi. sedar2 jam da pukul 10 am. ALLAHUAKBAR...

aku tak packing barang lagi ni... hu hu hu. mula la timbul perasaan lain. secara jujur aku da terasa malas nak pergi. rasa nak cancel jer. tapi terasa sayang. masa yang tinggal beberapa jam tu, aku gunakan sebaik mungkin untuk mengemas barang. aku bwk dua luggage jer. satu hand luggage yg ada laptop. satu luggage tuk pakaian aku n beg tuk visit. aku bawak formal clothes, baju tidur n sedikit baju santai jer. NO remeh temeh benda cam last year visit ke Indonesia...

sekali lagi aku diuji. aku termiss places lagi passport aku... YA ALLAH!!!. aku langsung terus malas nak pergi... kerana terlalu geram, aku pungah balik barang aku n then, passport aku rupanya aku letak kat poket beg sandang aku yang aku bakal gunakan tuk visit kat sana karang... ALHAMDULILLAH settle sudah...

around 1pm, aku keluar dari umah menuju ke KLIA (before that, aku berdepan ngn prob psl budak2 umah aku ni... alahai. masalah lagi). lebih kurang jam 3pm aku da terpacak di KLIA. berjalan kesana-kesini cam foreigner yang baru jer balik dr overseas. waiting some of participant, dasuki yang ke KLIA bersendirian cam aku gak. delegasi lain suma naik bas UiTM dari kampus puncak perdana....

lepas berkumpul, around 5.00pm kami check in masuk dan lebih kurang pukul 6.50pm, secara rasminya aku berada da dalam penerbangan MH780 Kuala Lumpur-Suvarnabhumi... Thailand, here I come...

0 comments: