Followers

Friday, December 18, 2009

Hatiku tertinggal disana

Syukur Alhamdulillah... lebih kurang pukul 11.20pm waktu malaysia aku ngn 15 orang lagi delegasi fakulti pengurusan maklumat UiTM selamat kembali ke tanah air. penerbangan yang dijadualkan berlepas pada pukul 7.55pm waktu thailand ditunda atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.

sebelum berangkat pergi, macam2 perkara yang bermain diminda aku. risau, gelisah, rasa cam x mau pegi seolah-olah macam ada benda yang nak berlaku (sampai aku beli insurans tuk cover diri aku. ha ha ha. lawak...). rupa-rupanya... hatiku tertinggal di sana :-)

Insyaallah, aku akan update step by step aktiviti aku disana ngn 15 orang lagi delagasi. seriously, ni la trip yg paling best yang aku pernah pegi. very enjoyable, very steady walaupun ada beberapa spekulasi yg melanda tp trip kali ni akhirnya berjaya ngn selambanya! congrats to uolls yg berhempas pulas merealisasikan ACADEMIC VISIT kali ni. dan aku hanya menumpang sekaki...

2 comments:

Softtouch [Hanim] said...

syuq..nape ko yang pegi yer?xfaham?bestnya sambil tu berholiday lah skali kan...

SyuQ said...

muza: sy kan x abih lg wat master... still student UiTM. masa wat selected participant, nama sy naik sekali. so, I agree to follow them la. kawan2 yg lain x mau ikut.