Followers

Sunday, December 13, 2009

"LEVEL 2 TEKNIK TRAFIK LEVEL MASTER KAMIBLOGGER"

level master kami blogger dah masuk pusingan kedua... dalam kesibukan bekerja, membuat report, menziarahi keluarga, packing barang-barang tuk ke bangkok dan dalam keletihan tak cukup tido aku berusaha menyiapkan artikel ini juga....

perjalanan aku sebagai peserta, biasa-biasa jer... x banyak preparation n teknik yang aku gunakan tuk meraih undian. sebab motip utama aku join contest ni sekadar mencari kenalan, mempromosikan blog aku yg x seberapa n sekadar suka-suki jer.

so teknik yang aku gunakan:
1. promosi dari mulut ke mulut kat kawan2 opis yg ada blog
2. wat annoucement kat facebook
3. komen peserta lain (secara tak langsung dorang akan masuk blog aku gak).
4. wat blog walking n tinggalakan jejak
5. wat annoucement kat blog sendiri ngn menampalkan iklan
setakat tu jer la teknik yang aku gunakan

untuk tugasan kali ini markah akan dikira berdasarkan:
Teknik yang anda kongsikan di dalam artikel akan dikira sebagai markah.
1 Teknik = 1 Markah

Komen yang anda terima untuk artikel ini akan dikira sebagai markah.
1 Pengkomen = 1 Markah <--- (FCU... klu kita sendiri komen blh x. he he he)

Jumlah pengunjung yang anda terima bermula pada 13 disember sehingga 14 disember
akan dikira sebagai markah.
1 pengunjung = 1 markah

Markah akan dikira pada 14 disember 2009 jam 12.00 malam

P/S: untuk perhatian FCU Community, sy x dpt menyediakan hit counter seperti yang diminta. pelayar internet sy either mozilla or IE x dpt access sitemeter website... harap maklum

1 comments:

attyfir said...

rupanya ..syuq bakal keje dibangkok..baru tau hah..takecare..